Nekonečný svet príbehov s Lyn a Moon


V dnešnej dobe má takmer každý bloger FB stránku k svojmu blogu. Ak mám pravdu povedať, nikdy ma nelákalo založiť si ju, lenže potom sme sa akosi so Simi (Moonlight) dohodli na tom, že by sme si mohli založiť jednu spoločnú. 
Takže odo dnes nás môžete nájsť aj na najznámejšej sociálnej sieti: 


A čo všetko tam nájdete? 
Odkazy na články na našich blogoch a všetko, čo nás zaujalo o knihách, filmoch a seriáloch alebo o písaní. 
Vytvorenie FB stránky nám vlastne napadlo, keď sme rozmýšľali o jednom spoločnom projekte, ktorý by sme chceli spustiť v júni. Okrem rozhovorov a rôznych tematických článkov, venovaných tomuto projektu, si budete môcť taktiež zasúťažiť. 

Dúfam, že po maturitách sa mi opäť podarí naplno rozbehnúť blog. Ďakujem všetkých verným čitateľom, s ktorými som sa mohla podeliť o svoje myšlienky a nápady, a pevne verím, že to tak bude aj v budúcnosti. 

3 komentáre

  1. Pravda že už má každý stránka aj FB.. ja nad tým tiež uvažujem ale až keď sa mi rozbehne blog :D .. ale každopádne vám dávam lajk :)
    No a vy sa možte pozrieť na môj nový blog http://addicted-to-read.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť